Lesvoorwaarden

1.   -Voor buitentrainingen bij  Racket & Fit Center, TV Smash en Tevero Rossum moet de cursist lid zijn van de tennisvereniging.

2.   -Bij trainingen in de hal hoeft de cursist geen lid te zijn van een vereniging.

3.   De indeling vindt plaats op basis van niveau, leeftijd en beschikbare dag en tijd.

4.   Bij verhindering van de trainster wordt u hiervan telefonisch of via de app op de hoogte gebracht. Deze les(sen) worden volledig ingehaald.

5.   Indien u zelf verhinderd bent wordt deze les niet ingehaald.

6.   Indien lessen uitvallen bij de buitentrainingen wegens weersomstandigheden worden er in de loop van de cursus en/of aan het einde van de cursus, maximaal 2 lessen ingehaald. De lessen bij Racket & Fit Center Borne gaan bij slecht weer naar binnen.

7.   De trainster beoordeelt of een training wel of geen doorgang kan vinden op basis van de weersomstandigheden.

8.   -Eenmaal aangevangen lessen worden niet ingehaald.

9.   -Het volgen van tennistrainingen bij Tennisschool van Egmond is voor eigen risico.

10.   De trainer zorgt voor ballen, hulpmiddelen etc..

11.   De cursist zorgt zelf voor goede sportkleding en schoeisel.

12.   -De cursisten kunnen een racket lenen of testen bij Tennisschool van Egmond.

13. Bij deelname vanaf de eerste les gaat u akkoord met de lesvoorwaarden en bent u verplicht tot het betalen van het volledige lestarief.

14. Opzeggen voor het volgende seizoen kan tot 1 maand van tevoren, daarna zijn er kosten aan verbonden.